Saturday, September 30, 2006

Reason #27 I grow my own food:

Look closely at the package just below the words Fresco Lavado.
(You may need to click on the picture for a better view)





Don't forget this brand of fresh lettuce, folks. (Just proves that we MUST wash our lettuce, AGAIN, in those packages) - ?What probably happened is, the water the lettuce was washed in contained polliwogs and these became fresh new frogs, right in the packages. So if you're looking for salad fixin's with a little more body, (in lieu of chicken) - then be sure and try this brand. Don't forget, it's the extra care that companies take that makes the difference

Someone emailed this to me.

13 comments:

Anonymous said...

Very cool, all your protein and veggies in one bag, with the added little gourmet delicacy of fresh frog legs. Yum!

Carolyn Barek said...

Ewwww!
I guess now I know if I ever cook for you that you are easy to please! Also now know NEVER to eat a salad at your house!

Anonymous said...

Vous ne voudriez pas manger des cuisses de grenouille avec moi. Comment décevant. J'ai pensé que je vous avais tourné sur les les merveilles de la nourriture française.

Carolyn Barek said...

Non égal vous pourriez me faire comme la nourriture française. Cependant, si elle vous rendrait heureux, je mangerais des cuisses de grenouille avec vous. Je ne les ferai pas cuire cependant.

Anonymous said...

Nous n'avons pas besoin de les faire cuire, nous devrons disséquer la grenouille cependant, me rencontrons dans le laboratoire, mon amour.

Carolyn Barek said...

Avec plaisir. Je ne peux pas croire que vous me permettrez dans votre laboratoire.

Anonymous said...

Ce peut ne pas être un tel plaisir après que vous y arriviez. Le laboratoire peut être tout à fait effrayant.

Carolyn Barek said...

Je n'ai pas peur de votre laboratoire. Avez-vous un manteau blanc disponible?

Ames said...

¿En inglés, por favor? ¡La ensalada de la rana, de que suena excellente! Tendré que buscar eso la próxima vez que voy a hacer compras.

;-)

Carolyn Barek said...

¿Usted no habla Ames francés?

Ames said...

No, no hablo Francés. Tomé a español en escuela de secundaria, y mi compañero de cuarto es dominicano, tan ningunos francés por yo.

Vive Cuervo! Oops-- I meant Vive Español!

;-)

Anonymous said...

Le Français est tellement plus romantique, particulièrement en discutant les grenouilles de dissection et le laboratoire de la crainte.

Carolyn Barek said...

Ames-Vive Cuervo!-Too funny!

Elliot tellement vrai, tellement très vrai !